Saturday, May 30, 2009

29462...???..:-)




29462..ape 2 ek?? aku pun tertanya2 pada mulanya..smuanya bermula bila ptg kemarin aku suh lan cari pompuan yg lbh sempurna dr aku..ntah ape kena dgn aku kemarin ntah..pas2 3 jam lps aku anta msj 2, dy reply ckp "ABG DA JMPA PUN PMPUAN 2..DY CKP SEMPURNA BG ABG..DY BAIK,FHM DAN BYK TLG ABG TIME SUSAH..NAMA DY 29462..MST CUK KNL.." lama aku fkr..sape 29462?? aku xreply msj dy sampai ke mlm..aku xdpt jgk jwpn..mlm,dy msj tnya "knl 29462??" aku jwb x..aku mntk clue..dy suh cari kat fon..aku try cek 1 1 no fon yg ter save kt dlm phonebook aku..xda plak no 2..coz aku terpikir mybe 2 5 digit last bg no fon org 2..xda pun..aku mntk clue lain..dy suh aku fikir sniri..aku fikir..tetap xdpt..huhu..aku mntk another clue..dy ckp tgk keypad 2..owh, baru aku dpt..d keypad no 29462 ada huruf tuk eja nama aku..huhu..2(a)9(z)4(i)6(m)2(a)..hehe..aku terharu seketika..:-)..pompuan 2 aku..semalam aku bahagia..kdg2 romantik jgk dy ni ek..igt kan xda perasaan..yela,selama couple ni xpenah pun nak pujuk lau aku merajuk..aku pjk hati sniri jer..huhu..sbb dy ckp bab pjk pmpuan ni dy kalah..abg,xpe..selama abg xpjk ni pun,sy da rasa cukup bhgia..mgkn org lain xtau tp cukup la saya rasa bahagia 2..thanx 4 everything u have done 2 me..harta xmenjanjikan bahagia..bahagia 2 dari hati yg penuh ksh syg..love u till d end..insyaALLAH..

4 comments:

Nur fatiehah jaafar said...

huhuhu....romantiknye...nak wat jgk la...
hahahhaha
jima x smestinya syg tu tnjok ia lahir dlam ati la.....kami nak tunjok tp x ley..xpandai....jd kan da trbukti dia syg ang...ang je skit2 sedih...ish geram betol aku...
aku pon trut bhagia ni...
hahaha
aku rase nak snyum je ni...tp x leh2...nanti ang perasan...ahahahaahahha

nurazima haji mohinadin said...

hehe..lau syg tnjuk la mck..cian aku nagan eliy..huhuhu..kami ja tunjuk syg kami..:)

shamila said...

alhamdulillah..
jima..
takot diriku seketika hari itu tatkala membace entry mu yg sebelum ini...
jd skang??
hehe,,sape x syg sape nihh???
till d end insyaallah..
pray hard,attempt hard..(xtau btol x,bukak kamus la heh)

i pray 4 da best..utk sumer :)
sennniummmmmmm..

SaLSaBiLa said...

tul 2 zima..
ak stuju ngn kwn2 ang..
xsmstinya klu syg kna tunjuk..but at da same tyme ak phm pasaan ang.. kdg2 klu syg kte kna tjuk gk..klu x org kt sekeliling kta x taw kte kte sygkn diowng~