Wednesday, June 3, 2009

MIMPI KAWEN..ERK!!!

Pagi tadi time otw nak pegi kls ain gtaw dy mimpi aku kawen..ahak!! terkedu aku
seketika..dy ckp aku letak hantaran mhl sgt smpy dy n thah terkezut..huhuhu..aku tanya dy
sape laki bertuah lam mimpi dy 2..hehehe..saja nak tau,mana tau dy nmpk muke..alahai, ain
xnampak muka laki 2..rugi2..hahaha..tapi 2 semua hanya mimpi semata2..xda kena mengena
dgn yg hdp atau pun mati..hahaha..realitinya aku xkan dpt kawen time belajar..pecah la tradisi
family aku lau aku buat mcm 2..akak aku yg da keja pun susah nak kawen..kena tgu keja lama
baru pinangan abg azrul mak ayah trima..hahaha..jgn mimpi la aku yg baru jejak kaki kat UIAM
GOMBAK ni nak naik pelamin time study..:-) xkan boleh melainkan JODOH 2 jatuh dari lgt
daripada DIA..ALLAH know everything..everything in His hand..what can i do now, just pray 4
'my jodoh' 2 come earlier..hahaha..erk,bunyi cam gatal jer..hahaha..Ya Allah, aku serahkan
segalanya kepadaMu..aku tau itulah sebaik2nya..

No comments: