Friday, May 29, 2009

hari2 yg ku lalui sbg hambaNya

da smggu xmencurahkan rasa kat blog ni..huhu..nak wat cne ekonomi xmengizinkan..ye r lau nak online kena topup wifi 5rgt 7jam..skrg ekonomi tgh merudum,so,duit pun kena pandai2 bajet la..sian gak kat abg2 n kak aku..asyik mintak duit ja..baru mgu lps mntk krm duit..tgu r lau btul2 xda duit baru mintak..tadi exam ungs..pelik tol lecturer aku ni..ade ke patut soalan exam kami kena wat sniri..dy bg arahan suh create 1 question n then answer..dy bg about 40minit..aku wat tentang tawhid..tawakal je la kat Allah..lgpun 2 ari b4 exam aku demam..study ala kadar je..tgu la tgk result nanti cne..ya Allah bantulah hambamu yg lemah ini..aku berserah segalanya padamu..kemarin plak farmieza antaq mesej ajak jupe..dy kat kajang skung ni..adoi,time poket kering ni la dy ajak kuar..aku xbg jwpn lg..aku just ckp mgu ni xbleh coz aku da exam..tgk la cne mgu dpn..

2 comments:

Anonymous said...

test2...komen blh dop ni...hehehh...cubaan 1 2 3...

nurazima haji mohinadin said...

da bleh komen la thah..:) xyah test2 dah