Friday, January 14, 2011

dayah da tua:-)

kemarin befday dayah..14/01/88..so,this year,tolak campur,darab,bahagi = 23 tahunnnnn...tua dah mung dayah..da bleh nikoh doh..hehe
yang pakai ken batik tu dyh..mintak mahap laa...kan seprise party,so,mcm ni je la dia kat bilik..hahaaha..
pompuan melayu terakhir btul..bakal is3 solehah budak ni ni..hehe

tadaaaaaa!! pinjam kek jap

cute je kek ni..hehe..tapiiii lazattttttttttt bangat lorrrrrr...black forest..sedap! xtipu..
selain kek,order domino 2 large,2 regular..kenyangggggg...tp gmbr domino xamek..semua da lapar..

ni la kami yg plan..syam xdpt join..demammm...nad amek pic..sory nas,xde gmbr ko..hehe..ampun:-)

satu belon dah pecah..ada buatttt..nak kena ada ni:-) satu2nya belon kaler pepel yg pch

sempena befday dayah jugak la 1st time aku baru terasa nikmat sushi yg org ckp sedap tuuu..dulu da try tp xlepas telan wooooo..tibe2 kemarin leh plak..hairan2..baru taw sushi sgttttt sedappppppp:-)sory thah,aku xleh join grup ang boikot sushi lagiiiii...hahaha

aku da kna join grup syu plak pasni..c bulat ni sgt suka sushi..bab tu bdn dia mcm tuuu..haha..tp,aku yg xsuka sgt pon bdn mcm tu jugak nape???? tidakkkkkkk..hehe..senang hatikah???

poyo jeeee..makan ke?????
(",)

sedappp..nakkkk???

sedappppppppppppppppp! terbukti..nape dulu xsedap ek...wa hairan ooooo

first time dapat nikmat sushi n first time gak aku try belit selendang gitu..ok x???? lau ok nak terus..lau x ok,pakai mcm besa je laaa;-) xpe,aku tolong jawabkan...okkkkkkkkk...walaupon serabai je kat bawah xpandai nak selit2:-)

owh,kemarin time nak p beli tiket n kek kat dyh,jumpe hot fm luar konti..fun je tgk deejay2 die..hehe..kt kl cntral ni dorg buat

ada ikhwannnn..

kiran n suraya pon ada

ni budak yg leh on air coz sora dia sedappp oooo..hehe..selalu karok ni..




p/s: the whole story sepanjang preparation tuk befday dayah..mcm2 oooo jumpe:-) ape2 pon slmt hari tua dayah:-) jima mude ag..hehe

No comments: