Tuesday, January 18, 2011

Criminal Law II 1st Test

sila abaikan buku2 yg berselerak kat atas meja tu..meja budak rajin memang macam tu(",)just focus pada 2 buah buku hitam yg tebal tu je ye..





date : 18/01
venue : moot court
time : 8 pm to 8.50 pm
topic : up to the last lecture

huhuhu...stress aku tgk soklan semalam
dapat2 je soklan,terus melilau cari pasal attempt or abetment
aiyak!
masuk hurt,grievous hurt,assault lorrrrr
aku da cuak...
yg plg aku focus topic attempt n abetment
alih2 yg laen plak masuk..
huhu..
ade la jgk issue pasal abetment aku buat ckt
huhu..
jawab memang bleh jawab..
btul ngan salah je xtaw
hehehehe
case aku xbyk hafal coz x rase mcm hurt masuk
yg terlebih hafal case attempt n abetment
xpela,bagi aku Allah xkan membebankan hambanya dgn bebanan yg seseorang tu xmampu kan??( cepat jawab a'ah):-p
so,sebab aku mampu r Allah takdirkan semua ni.
so,bismillahitawakkaltualallah('',)
sodaqollahul'azim
moga dengan rahmatNya,aku n semua kawan2 lulus..amin..(",)

2 comments:

KTS said...

takpe. salah betul tak penting. yg penting jawab

.
.


klu fail, repeat balik
hihihi.. ooppssss

nurazima haji mohinadin said...

uiksss...xmo repeatttttt...hahaha...mintak simpanggggg:-)xlarat dok uia sampai tua dah