Thursday, September 23, 2010

syawal tahun ni...('',)


daging yg aku potong..ponat looo...2kg


ketupat yg aku buat 5 biji..hehe


biskut cornflakes wat ngan kak ta


aku n kak ta..baru sempat melawa pas sibuk layan tamu


ayah n mak tercinta d petang raya:-)


walau x semua berkumpul d pagi raya tahun ni
namun
aku tetap bahagia dapat mencium tgn ayah dan bonda d pagi syawal yg indah itu
abg duan beraya d terengganu
kak ida beraya d ipoh
hanya abg jack,kak ta n aku beraya d umah
kami tetap hepi(",)
pasang lampu lip lap
wat kuih sama2
wat ketupat
potong daging tuk wat rendang
duit raye pon mencecah 400 lbh..hehe
syawal kali ni jugak merupakan syawal yg pertama aku menunaikan solat sunat hari raya
seumur hdp aku xpenah pg
indahnya rasa melihat semua umat islam berkumpul dgn pelbagai warna pakaian
bersalaman memohon maaf sesama sendiri
indahnya saat itu
kami xlepaskan peluang juga tuk ziarah kubur tok n tokwan
cepat rasanya ramadan berlalu tinggalkan kita..
ntah sempat atau tdk utk bersua d taun hadapan semuanya dalam pengetahuan yg Esa
selamat hari raya aidilfitri:-)

No comments: