Saturday, September 25, 2010

azima yang rajin d pagi ahad(",)

arini mood rajin aku dtg

nak tau sebab ape?
sebab aku tension
pagi2 aku
cl L ajak date tp last2 dia bg alasan


'helo,ass
alamualaikum'
'waalaikumussalam..nape?'
'xde pape..saje je' 'em,jom kuar..xde wat pe kan arini?'
'abg sakit pinggang la cuk..nak rest..penat sgt minggu ni'
'em,k,bye!!'


xtaw nak wat ape
nak bace criminal
otak da jem
jadi timbul inisiatif utk kemaskan bilik yg da berterabur tahap tongkang pecah
biasa la
sibuk kan
-sibuk buat ape ntah..update blog sempat..haish-
so,start dari katil..
n
hasilnya..HEHE..da kemas kan?ni la tempat yg byk berjasa pada aku xkira siang atau mlm sebab aku jenis suke study atas katil..bukan ape cume lau penat leh terus meng'rest'kan diri tanpa perlu bergerak ke mana2..

next!!!

pegi kepada meja study plak

even jarang guna tp tetap berselerak sebab balik kls men cmpk ja benda ats meja

dan hasilnya..tadaaaaaa!!!! kemas la jugak berbanding before

saje mls upload pic keadaan sebelumnya ja..jaga reputasi la ckt:-)


next!!!

loker plak

xpenat sgt sebab xbyk baju aku lam loker

semuanya still kat lam beg besar lagi n sebahagiannya yg lom lipat lam bakul

hehe

then,come to the result ...

this is how my new loker look likes..xbyk baju..so xpenat nak jaga..hakhak

semua baju2 ade dlm beg besar n bakul kat bawah ni..tu bakul baju bersih yg belum d lipat k bukan bakul baju kotor taw..rajin basuh n jemur baju je..lipat malas..so,kepada L,sila rajin2kan diri lipat baju after dah sah nti k..


sila ignore kekoyak rabakan bakul ni k..

biase la student..duit xbyk oit..so,selagi leh tampung baju2..gune je la..:-)

mls kuarkan baju lam beg sebab mls nk lipat masuk loker..:-)

No comments: