Friday, August 20, 2010

my new glasses(",)

c halal, c cantik, c gigi, c bengkok, c dahi..

c bulat, c gigi, c cantik, c dahi

ni la wajah baru aku dgn spek baru..




ari selasa bersamaan 17/08/10 aku,gigi,bengkok,dahi,bulat n halal bergegas ke wangsa walk.
tujuan utama untuk membuat spek baru aku.
n disamping ingin meluangkan masa yg xpenah cukup untuk berbuke puase bersama2.
setelah mengorder ape yg patut d bangikopitiam kami pegi ke optical point.
terkezut aku dgr amoi tu ckp dgn hanye rm88 aku leh dptkan new spectacle.
hepinya.
yela lau kat kedah mau buang 2 3 ratus untuk dptkan sepasang spek.
mahal kan?
trus la c gigi c bulat n c bengkok mencari spek yg padan dgn mata sepet aku ni.
ade 2 pilihan.
da lebih kurang 33x menerai pakai buang spek berkenaan.
at last.
aku decide
c gg ckp cantek.
c bulat pon mengiyakan
c bengkok mcm biasa,ye la jima..cantek
xpenahnye bengkok ckp x.hehehe
aku lbh dgr pndapat gigi sebab citarasa dia lebih kurang L.
Lau gigi suka mesti L suka.
hahahaha.
so,aku pon gtaw la amoi tu.." ok, i stuju wat yang ni"
thanx kawan2 temankan aku pilihkan spek baru..terima kaseh ini d dedikasikan kepada c gigi, c bengkok, c bulat, c dahi n xlupa c halal..
:-)
luv u all..
n resultnye aku dpt sepasang mata baru yg cantek..hehehehe...alhamdulillah(",)

No comments: