Wednesday, February 6, 2013

Final Semester for LL.B.

Alhamdulillah. 04.02.2012, da start semester baru. inshaaAllah, ni Final semester untuk law degree, civil. harap2 semuanya berjalan lancar saja. amin. :)

walaupun result semester lepas x begitu menggembirakan, namun aku pasrah. alhamdulillah ala kulli hal. pointer still x jatuh bawah dr 2.5. yg ni yg paling aku takut sebab requirement untuk buat double degree shariah kne pointer 2.5 n above. ni yg plg aku jaga. huhu. harap2 dapat teruskan impian untuk buat double degree in shariah next semester. amin. doakan ye sapa yg baca. hehe. tq :)

semester ni contact hour 24. fuhhhh. lap peluh. memang full sgt jadual. kne struggle lebih. n yg palingggggg mencabar sekali is the venue for EAW is at the kuliyyah of ICT. nun d atas bukit sana. jauhhhhh. nak kne ulang alik Aikol to ICT then balik semula ke Aikol for tutorial. huhuhu. lap peluh lagi. :) tapi Alhamdulillah sekali lagi sebab enas ada. pg ngan enas. paan hantar nek keta. Allah tolong lagi. tq Allah. :)

so, for this semester, kalo boleh xnak fikir bab kawen dah. sebab aku rasa it affect my previous semester result a lot. so, rilex2 saja. n Allah pun da kurangkan rasa nak kawen tu. hehe. Dia nak suh fokus study dulu kot. xpa, ada jodoh x kemana. xmau la risau untuk benda yg bukan urusan kita. urusan Allah biaq Allah uruskan. kan dah ditetapkan. so, no need to worry bebeh. hehe.

so, the conclusion is, aku harap semester ni will be nice to me. amin. n to my frens as well. aminnnn.


p/s: nak lambung topi sama2 nanti bulan 10. hekhek :)



ni gambo latest. hikhik. final semesterrrrr u olllsss. inshaaAllah :) amin

No comments: