Monday, March 28, 2011

kami p knuri kawen..

da lame x update..bukan busy,tp xde yg nak d tulis..seronok membaca blog org jak..
ari sabtu,p umah k.ida coz terlalu bosan d bilik:)
dia pesan suh bwk bju kurung..nak p knuri member dia ari ahad..
tetibe lak terbawak bju ikut tema..hehe..hitam itu menawan:)auwww

tgk je la gambar ye..malas den nk citer panjang:)

this is my sis n bro..dorang ngah gelak2 sebab tgn aku terketaq time pegang camera..hampeh la:) aku nerbes cikit ja..ramai org hensem kat situ..ahaks

ni tuan punye blog..cian aku,tangkap gambo sniri je..huahuahua

ni aku time tua2..haha..

kak aku cian tgk aku amek pic sniri,trus dia offer,meh aku amekkan..tempat je grand,mkn xsodap..

aku lagiiii..biase,tuan blog..kna byk gmbr:)

eh..tetibe lak ada budak busuk ni kan..camne tuh? hehe..kami singgah umh dia,alang2 da duk shah alam. bleh plak time kami nak blk tu dia bantai teriak nak ikut..kami kat bwh,dr tingkat tujuh dia jerit pgl ako,anti,acik..hampeh la..da gerak separuh jalan,pastu abg duan hantar mesej 'sara nak ikut uncle..mandi cepat2 igt uncle ngah tunggu kat bawah' spoil la dia ni tau..abg azrul kan sayang gila kat dia..da jauh dah pon still nk patah balik amek dia bwk jalan2 jap..kene je ngan tema ek..pakai bju grey plak dia:)

tgk gmbr ni,sian plak kat dorg ni..lum ada rezki..xpela,sabo ye..xlama dpt la tu baby..skrg men ngan sara dulu..da mcm ank depa dah budak ni..muka sara sebijik mcm ida time kecik..rambut,mata sebijik..:) abg azrul tgk gmbr ni,dia cakap kluarga bahagia..haha..ape la..

tu je la citer entry kali ni..oh lupe,makan knuri tu kat dewan intekma resort,uitm..hensem pengantin..lupe nk amek gmbr:)sowieeee

No comments: