Thursday, December 16, 2010

bermulanya sem baru

minggu ni 1st week tok sem ni. sedar x sedar aku dah 2nd year 2nd sem..another 3 years is still waiting.xpe, rasanya xtua sgt kot kan. huhu. sabar je la..kawan2 aku cakap sabar tu manis. so,kena sabar walaupon lam hati da mcm org gila nk abeskan study. bukannya apa,nk jugak bg mak ayah rasa duit gaji aku. asyik aku je blk dok mintak duet. sampai r turn dorang lak kan.

back to the story, awal2 sem kelas da start dah..dah mask 1st topik pon. xde masa nak berkenalan dah.ye r, classmate dulu jugak..xpyh nye nak tanya2 awak nama pe ek:-) semua da taw.da taw pon dia ni suka mkan pe..(ayat tambah2)

so far, semua subjek best. mooting yg plg aku takut sekali. biasa la,kan aku ade drh gemuruh,suh introduce diri pon da rasa mcm ketaq gila ja. nk jd lawyer kunun. hehe. tp xpe, ade rezki,jadi jugak tu. lau xde rezki jd loyer, maybe rezki kat area laen. xpe..

rindu plak ngan mak n ayah. xtaw nape blk cuti sem kali ni, rasa mcm jadi ank tunggal plak. mak ayah caring gila kat aku. part yg aku sedih tu time aku demam dok baring2 kat depan tv,ayah mai dok kat aku.pegang kepala aku lama. dia cek ckp kepala aku panas sgt. terus la kalut nak p amek ubat kat tok ndak bagai. sedih plak.dulu time kecik2 ja lau demam nak ngada2. da besar2 ni,demam pon biasa je la. tp kali ni,rasa cam jadi kecik blk plak.huhu..ayah,org syg ayah.
mak plak,time aku batuk2 1 mlm tu,tiba2 mai ketuk bilik aku ajak tido ngan dia. mlm tu,ayah tido tempat aku,aku tido tmpt ayah. mlm tu truk aku sesak nafas.da rasa cam xlama dah. mak xtido smpai kul 3 pagi jaga aku. letak minyak angin kat blakang.tepok2 blkg aku. series rasa d sayangi gila:)mak,org syg mak gak.

cuti kali ni plg best. aku dpt make over bilik mak aku.hehe.cantekkkkk:) hehe. saja ja,skali skala blk,biar la mak ayah hepi kan. aku masak,aku kemas umah,aku cabut rumput..hehe..konon baek la. saja ja aku xda keja nk buat. tp ok la bleh praktis jd is3 solehah..tettt!!

hubungan cinta lak suam2 kuku.xtaw ape yg xkena,tp xpe la biar masa yg tentukan. mungkin masing2 perlukan ruang untuk diri sendiri. aku cuba tolak ansur. org ckp cinta xleh d paksa.kalau dia syg,1 hari dia cari jgk aku. kalau da mmg xda jdh,aku doa yg terbaek untuk dia. tp series sedih weh. last L call aku 21hb 11 lpas.kira r da bpe lama kami x kontek. sedih aku. xpela,everything happen for a good reason right? kalau ikut hati da mls nk pikir semua ni. biar je ape nk jd. aku da letih. da la,xpyh nk bebel pasal cinta. sakit otak je.

sem ni azam nk jadi rajin dr sem2 lepas.tp bilik lom kemas..hehe..ade sesape yg baek nk tolong x??? kawannnnnn2,meh tolong.:)

1 comment:

KTS said...

meh kita tolong kemaskan


.
.
tp kena upah donat utk sebulan.


berani??

hihii