Thursday, July 15, 2010

kehidupan setelah cuti..

aku kembali mengejar 1000 mimpi..impian yang ntah kan dapat aku miliki suati hari nti atau ianya kekal sekadar mimpi..itu semua aku serahkan kepada rancangan Allah yang 1..kita manusia merancang namun rancangan Allah itu lebih baek berlipat ganda berbanding rancangan hambaNya

aku kini sedar,ape pon yang kita buat, asaskannya kena bersandarkan syariat..letakkan Allah di tempat yg tertinggi,nescaya hidupmu di permudahkan..aku percaya dengan tuhanku,aku yakin Dia sentiasa membantu:-)

kelas da mula..sem ni insyaallah 8 sunject akn aku lalui dgn hati yang ikhlas keranaNya..subject syariah sem ni aku rasa lebih mudah berbanding sem2 lepas..alhamdulillah,sekali lagi Dia mempermudahkan jalan hidupku..syukran jazilan ya rabbi ala kulli hal..

subject civil pon ok stakat ni..family law sgt2 best..criminal juga become more interesting with dr baharuddin..cume aku nerves when it comes to legal method..but alhamdulillah, for the 2nd class,i really enjoyed it..hehehehe..syukur sekali lagi..terasa sgt byk nikmat yg d beriNya..dapat kah aku sebagai hamba membalas dgn mengikuti segala perintahNya dan tinggalkan laranganNya..insyaallah..aku akan jd hambaMu yg taat kan perintahMu..

setelah seminggu d sini, terasa rindu dgn mak ayah n abg jack,kak ita..balik kali ni, aku byk abeskan masa dgn dorang..anugerah yg x terhingga dari Allah kepadaku..aku cuba jd yg terbaek untuk mereka..

aku hepi sgt bila tgk ayah n mak senyum time tau result aku..hehehehhe..3.5..rasa sgt bahagia bila dapat buat mak ayah gembira:-) terasa lega yg xterhingga..terima kaseh ya Allah..

ok lah,setakat ni dulu coretan kali ni..nak pg mkn dgn my fwenzzz..thah,syu,ain..syam kt booth lg..mlm ni maybe baru blk..dadaaa

No comments: