Thursday, July 16, 2009

DALAM DILEMA..

Ya allah,nape dgn hati aku ni..dulu time xdpt wat syariah,aku sedih tapi bila da dpt pluang 2,aku nak drop plak..aku xtau ape yg patut aku buat sbnrnya..
td lepas berbuka,aku tekad dlm hati,aku nak truskan p'juangan ni..
aku yakin,tiap ape yg kite buat,slagi x bertentang dgn syarak,slagi 2 la A llah akn bantu..
aku harap sgt Allah permudahkan segala urusan aku..
study ape pun susah..yg pntg kite kena rajin..
rajin berusaha..
tolak tepi benda yg xpntg..
fokus pada yg pntg..
time kaseh pada kwn2 aku yg sentiasa sedia memban2 aku..
bersyukur sgt sbb ada kwn mcm ni..thanx thah,ain,syam,syu,eni..
best sgt wat study grup kt lbrary mlml2 skrg..
aku fhm:-)
ya allah.tetapkanlah hati aku..
kuatkan smgt aku..
hanya padamu aku mohon pertolongan..amin..:-)

No comments: